Hejsan hejsan

Nu har jag kommit hem från jobbet.
Blev ringd idag på dan när jag va på comfort om jobb på nidarvoll- så jag tackade ja och har jobbat som en tok hela dan. För på comfort gick diskmaskinen sönder idag och jag fick springa ner i källaren och diska!
haha det var inte så jobbigt att stå där nere coh dona, men sen att springa upp och ner med allt blev jäkligen svettigt! :p men de gick.
Sen fick jag jobba på två gruppen ikväll, vilket är stressigt under måltiderna. då springer man som en galning, haha- i vart fall jag som inte riktigt har en rutin på den gruppen, men det gick bra de med :)
Massa mys med många ochså, dom är så satans söt dom där gamlingarna! man blir riktigt glad av dom många gånger :)
Nu är jag i vart fall hemma, med en halsbränna som heter duga!
Blir så när det är för lite sömn och för mycket jobb har jag nu insett. Haha fundrat länge över varför jag har halsbränna så mycket. Där är svaret, vet inte om man måste göra nått åt de ? Tror det går bra

Nu blir det film, som jag säkerligen somnar till men det är skönt. Jag gillar att somna till filmer. Så ska byta om till min super mysiga pyjamas och tvätta ansiktet! :)
Imorgon blir det jobb på Comfort igen från kl 7.00 så måste kika buss med om jag inte ska gå, det beror på vädret ( Har vart jätte härligt väder att gå i på mornarna nu senaste tiden, inte spec kallt ens)

ja de va de ännu ett rätt obetydligt inlägg känner jag. men nu vet ni vad som händer en liten del av tiden i vart fall.. Puss & Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances