Heej

Just nu sitter jag och myser med massa tända ljus och lyssnar på codeplay,
vill att elin och key ska vakna med dom soover bara.. har försökt med att jag ska göra frukost men det funkar inte .. Jag vill in till stan snart! :)
Elin bestämde sin för att stanna ett par dagar till :D
Underbart tycker jag men stackars Niko som får köra hela vägen hem själv :/ Fast det verkade inte göra honom nått så hoppas på det =)

Jag har städat och dona nu på morgon kvisten, blev pigg och glad när Elin bestämde sig för att stanna, sen vill ju jag få ut lite av min enda lediga dag! vilket inte alla verkar förstå... ;) haha Ne men jag ska väcka dom igen snart, sen så ska jag sätta fart på Key med som även i dag måste ner och söka jobb jobb =) Blir bra de.

Så ska vi ta en massa fina kort idag- det blir mys.
Älskar att ha Elin här, det känns så skönt! :)

Puss på er, nu ska jag mysa vidare och äta frukost!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances