Grattis Sandra!!

20 år IDAG :)
Hoppas du får en härligt dag trots allt, det är du minsann värd gumman! :)

 

jah har föör många bilder på dig och mig ihop  som jag vill lägga ut!!

det är helt djävligt ;) haha Nu saknar jag dig en massa..! <3

hjärtat mitt!! :D

You know I love you :) BIG times !

Puss puss Gumman min :)


Postat av: Anonym

Åh gumman då vad glad jag blir när jag ser det -hihi.. Älskar och saknar dig en massa. <3

2009-11-12 ♥ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances