Fredagen den 13 ;)

Hej hej!
Jag sitter bara hemma och myser med musik.
Gud jag älskar Yeasayer just nu, mesta dels två låter som jag tok fasnat för, "Wait for the Summer" och " 2080"
dom är så härliga! men lyssnar bara på dom live :p

Imorgon kommer min efterlänktade och älskade syster! :) Det blir mysigt,
att äntligen få hit henne! Så vi ska mysa lite här i lägenheten får se vad som blir :)
kommer massa saker upp till lägenheten med, min symaskin också!
Så jag ska försöka återuppta min hobby mellan jobb passen mina.. haha :p

Key har äntligen fått jobb med! :) Det är riktigt nice.
Borta och serverat åt effect vid tyholtstornet =)
Jag blev nog minst lika glad som Key blev för att han fått jobb, hoppas bara det går bra nu! :)
Så han får någon säkerhet och jag med för den delen! ja ni förstår :)

jag är lite dålig på att skriva blogg känner jag, och när jag väl skriver bara svamlar jag runt om en massa så det blir skit mycket att läsa ;p haha men ja så får det bara vara.

Jobbat på Comfort idag, frukost och lunch. Härligt- jag trivs :) Även om jag blir mobbad på jobbet.. haha nej då. Men Norrmän eller jag dom jag jobbar med älskar att göra narr av svenskar! :p Men jag får ochså en massa beröm för jag er så flink ;) Hihi

I onsdags så jobbade jag natt på Nidarvoll, länge sen nu tycker jag, och det var skönt. Men det var grymt mycket att göra! Så fick jag vara med och ordna en död kvinna med för första gången, ett plötsligt dödfall var det. Men det gick bra i vart fall, men det är ju tråkigt.. fast ändå så känns det som att det är så mycket skönare för dom, herre gud, än att behöva bo på hem i flera år! ne tack..
Efter natten åkte jag direkt till Comfort och jobbade dag, trodde jag skulle vara halv död och säcka ihop ja! men det gick faktigst bra, jag drack en engergi dryck mitt på dan så fungerade jag rätt normalt sen :)
Var till och med vaken till tio i går kväll utan problem, men jag hade väl kommit över nån tröskel säkert så man inte känner sig så trött. Jag sov gott sen i vart fall ! :)

Ja jag tror jag ska städa lite eftersom det kommer folk i morgon då.. :p haha! Behöver galgar!! har inte kunnat hängt in nått alls i garderoberna, så det ligger runt om över allt känns det som. Har inte haft tid för jag jobbat så mycket. Tonje kommer med imorgon kväll, och ska hälsa på syster min ;) blir mysigt de, få visa längenheten med! Jag trivs bra här måste jag säga, It´s a keeper!

Yeeeas.. inte nå bilder jag har tagit heller.. Men det kommer fina bilder efter helgen ska ni se! :)

På Måndag är jag ledig med, så jag hoppas Elin och dom stannar några timmar så dom hinner mysa lite på stan och så med :) Efter det så jobbar jag varje dag tills jag åker hem och myyser arslet av mig med mina snyggingar! alla har ju skaffat dig radhus och barn.... ;) så det är bara dra rundan och hälsa på alla se hur dom bor och mysa :) Jag tycker om det, MYCKET så ska bli riktigt härligt måste jag säga :) mys mys mys

ne nu ska jag ta tag i mig själv, och sluta lyssna på låtarna repit kanske?? .. nee.. ;)

PUSS hjärtegrynen mina <3



Lyssna och njut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances