Deep purple!

yes, nu sitter jag hemma hos pappa och har kikat på all bilderna från deep purple i lördags!
det var en riktigt rolig kväll! dom var så lyckliga på scenen så man blev glad av att se dom- det var ritkigt kul :)
Många bilder som bara är skit men en del bra i vart fall :) har bara kikat igenom dom i all hast just nu och kan lägga ut några st i vart fall, sen ska jag pyssla med annat nnan tåget hem till norge går kl 12.




här är allihopa ;)



Innan vi kom fram till Leksand så var den ca 20 st kiss och rökpauser!
Elin som var orolig innan tt vi inte skulle stanna nån gång... haha !













som sagt mycket suddigt men får se om man kan ordna till några stycken sen när jag komer hem :)
Så lägger jag kanske ut flera

Hade så bra Pusskram!

Postat av: Victoria

Haha :) Du är sååå fin på kortet :) Ja det måste vi! Saknar dig redan, pussar i massor.

2009-12-01 ♥ 22:27:33
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances