Dags jobb :)

Nu har jag precis kommit hem från jobbet-
jobbar dag tills på tisdag, då vi flyttar in i lägenheten! :)
Det är skönt att jobba dag med, för då har man ändå hela kvällen kvar känns det som, att göra annat på.
Inte för att det blir så speciellt idag, men det är skönt att bara vara hemma med- så kommer man i säng tidigt och är lite piggare på jobbet i morgon :)

Hela November är det halv skatt- så det känns jätte bra, men jag var ju hemma en del av löneperioden eller vad man kallar det, när de gäller nidarvoll så jag får väl inte så mycket därefrån ändå, men kan hoppas på lite mer från Comfort? :) hoppas på det.!

Det är lite trångt att bo två i mitt rum, självklart, men det går faktigst riktigt bra! Speciellt nu nä man vet att flytten blir på Tisdag :) Ska bli så djävulskt skönt att få sitt eget och kunna handla saker och ting som man vill ha dit, det älskar jag! :D mysmysmys
Imorgon jobbar jag på Nidarvoll igen, sen blir det Comfort hela helgen plus måndag, bara frukost så det är rätt skönt!

Nu ska jag käka lite tonfiskröra på macka och lite yogurt tror jag, lite halv hungring :p
Puss & Kram


och en liten sommarbild på mig och Carolina :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances