5 Dagar!

haha :p är så dålig på de där med Rubrik- skulle vilja slippa det

Idag har jag jobbat, och blev jätte trött på slutet av dagen, så tänkte gå hem och ta en powernap, men så blev inte fallet. Har i vart fall bara tagit det lugnt och inte rört mig någonstan!
Det är fortfarande MASSA kvar som skulle behövas ta tag i gällande flytten.. det är sjukt mycket små saker som kommer bli en stor kostnad i slutändan som man inte riktigt tänker på.. men det löser sig säkert. jag är väldigt lat just nu känner jag! Tråkigt nog. :p
det är för mycket att tänka på helt enkelt så jag kopplar hellre bort allt samman. Så kan det väl bli, jag presterar bäst under stress! så det blir väl gjort allt i sista sekunden :p vi får nog se !

Nu ska jag i vart fall sova! skönt att komma i säng i tid :)
Så ska jag upp och jobba på comfort imorgon, börjar väl ca 7.00 ska se vilken buss jag tar snart =)
YES så god natt med er alla. Sov så gott :)



Jag har även köpt tågbiljetter till min älskling!! :D
Som kommer hit den 26 december för första gången
och stannar en vecka! ser fram emot det nå så otroligt! :) <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances