UTUT

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen,
var ute i nästan två timmar med Agnes och lekte :) Sen var vi ner på stan och jag blev bjuden på donken ! =)
Dessi var så slut efter lunchen när jag skulle komma att hon inte riktigt orkade med besök, får se om det blir i eftermiddag eller imorgon! Jag vill så gärna träffa dom och se den lilla söta Melody =) Myys

Jag drar mig jämt för att gå ut ensam, det är så tråkigt att ligga i solen själv, men Elin är på G och kommer väl om 15 min.. ;p så ska ta med mig filten ut nu ändå =) Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances