Underbara väder!

Gud vilken härlig helg vi har haft!
Solsken hela tiden, massa härliga människor överallt, bara softat runt :)
Jag tycker om att vara hemma!
Men nu så måste jag börja tänka lite med.
Måste börja jobba hemma.. Eller åka till Norge och jobba ett par veckor förhoppningsviis. Det visar sig väl snart hoppas jag.

Har fått träffa Dessi.. guud nu är det nära för dom innan det kommer en bäbis.. Spännandee! :D Tänker åka ut dit i veckan igen, se till arr träffa Krillan med, sen Sabinaa så klart som jag inte hunnit med att se än, bara en snabbis på stan, så vi måste hitta på något mysigt =)

Idag är jag väldigt trött, Erik har precis åkt iväg till Stockholm för att jobba med sin pappa, och Elin ska komma hit och sova med mig inatt. Jag får lite lätt panik när Erik börjar jobba på en gång och jag vill inget alls!
Måste fixa körkortet med, massvis. Inge roligt alls tycker jag..

Ska ta och ordna upp alla bilder sen och ladda upp med :) men inte idag tror jag.
Så puss på er sötnosar, det är hur skönt som helst att vara hemma! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances