Snart så!

Nu har jag kommit hem igen
Elin var så duktig såå på tvn ;) hihi
Nu har hon begett sig iväg, jag var hem till pappa en sväng.
tvättade en maskin eftersom jag inte har tvätt tid än på nån vecka,
han hämtar även upp mig imorgon och kör mig till jobbet, LYX :D
han skulle dit och jobba med, farmor och farfar bygger tydligen om deras kök =)
Så nu ska jag skicka iväg ett sms till Erik ( som snart  äntligen kommer hem!) och be han ringa mig :)
Sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på någon film.
Jag behöver en ny bok att läsa men är helt fantasilös! behöver tips

Så puss och god natt säger jag =)


underbara varma väder! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances