Slut på jobb.

Haha, vi får väl se om man får jobba nå mer denna månad.
Ska ringa och tjata snart tänkte jag på Pfv och de vad dom har att komma med=)
Det har vart riktigt skönt att jobba nu dom här dagarna!
Lungt och skönt, jag triivs :p Men nu har jag som sagt blivit ganska förkyld.. Men men, de går väl över!

Erik stack imorse igen, och kommer inte hem på några dagar. Men i dag ska jag vara barnvakt åt Agnes i ett par timmar =)
Dom kommer runt kvart över tio sen hämtar Eriks mamma henne igen, runt tolv igen, men det ska bli mysigt, leka ute i lekparken o så ! :)

=)
Vi var ut och hälsade på i fredags :)


Erik körde traktor. ;p haha Han var jätte duktigt, men det skulle tydligen inte vara så svårt.
Fast jag tror nog det är de, den är ju så jäkla stor!



:)
Mysigt!

Igår var vi hem till Jari och Anna eftersom Jari fyllde år,
det var kul att träffa mina små kusiner igen :)


En sån himla sötnoos!! :)

<3

Anna och Emmy, väder var ju helt underbart!

Sötisar! =)


Tårta och bullar, allt sånnt man behöver ha! ;p



Efterlänktade Elin kom ochså med! Idag kommer och hit och sover med miig!
Det känns som hon var borta en evighet nu i Etuna, sjuk haha! vi umgås för mycket..
Men det trivs jag med :)



Dom bor så fiint =)
Nu ska jag klä på mig städa lite äta frukost och allt sånnt innan Agnes kommer.
Sen blir det ut i de underbara vädret och leka leka leka. :)

Puss kram

GRATTIS till Desirée och Andreas som fick en liten flicka igår morse, Melody.. <3 Hoppas ni mår bra!
Jag kommer snart och hälsar på :)
Desireej.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances