Oooh!!

Läste just Desirées blogg, och Hallå, hon kanske får en bäbis inatt. Det är ju fan inte klokt!! :D
Jag blir helt överenergisk och vet inte riktigt ut eller in :p haha
Spännande i vart fall, hoppas verkligen allt går bra för dom =)

Själv sitter jag och äter chips och läser bloggar för tillfället, roligt tycker jag de är.
Fick gå lite tidigare från jobbet så jag hann med tjugo över nio bussen, rikitgt niice ;)
Jobbade med en tjej som var jätte trevlig och som gav mig massa beröm på slutet av kvällen, sånnt älskar jag ;) haha
Man blir verkligen upplyft eller vad man ska säga när man får höra bra saker, jätte glad blev jag =)
Imorgon jobbar jag till 14, hur skönt som helst. Kommer jag hem i tid och hinner mysa med Erik innan han sticker igen på måndag morgon..

På tisdag ska jag övningsköra med morfar! Underbara älskade, tack tack! höhö
Det ska bli skit kul, jag hoppas bara det går bra. Juste fan PAPPA skulle vi åka till jari imorgon ??
Borde kanske skriva ett sms och höra, det hade jag helt glömt, dagarna går så jäkla fort så jag hinner inte med alls.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag.. är rätt trött om jag käner efter ;p
Små gula citroner läser jag, men hatar att det inte är en pocket.. annars verkar den rikigt bra!

Btw, så sov sötnosen Alva här inatt, så var vi ut och lekte idag i lekparken, det är så roligt när så lite kan göra henne så glad =) Funderar på om jag borde ta hit henne någon dag i veckan nu när erik är borta och mysa till det ordentligt, så mycket liv utanför här på helgerna och man måste typ ha fönstret öppet annars blir det så varmt.
Jaja nu blev det en jävla massa här! haha
Puss och god natt för mig! =)

 Elin kommer hem imorogn med,
det tycker jag om så jag vet vart jag har na ;) Puss älskis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances