Norge! =)

Hej hej
Idag har jag inte gjort så mycket,
tvättat, något jag inte tycker om alls... :p
Sen bara myst med Erik, han åkte till stockholm kl 17.
Vart hem till mamma en sväng och nu är jag med Sandra =)

På torsdag åker jag till norge med carolina och Tom! :)
Hur underbart som helst! Få jobba lite istället för att ligga hemma och få panik över att det inte finns nå jobb!
Hoppas jag får jobba två veckor i sträck nu.. :D Mysigt ska det bli

Har bokat in lite körlektioner nu, sen ska jag köra lite hemma med så jag känner att intensiv kursen kommer ge mig nått, typ ett körkort!!

nu ska jag mysa med Sandra i alla fall, sen packa min väska tror jag :)



 
Mys!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances