Massa att göra

Borde verkligen packa upp allt, men samtidigt vill jag vänta på erik så jag inte tar upp all plats som finns, eftersom jag nu har sjukt mycket kläder.. Men det är lite roligt med, att få ordna upp här, ska städa och packa in mina saker innan Erik kommer hem, så kan vi åka och storhandla då och sen bara vara :)
Om jag är hemma så klart då. Ringde Einar i dag, som har hant om Hornmansgården, i Norge.. haha Och han skulle ringa upp senare i dag eller imorogn så får vi se om jag och Carolina åker dit nu snart eller hur det blir, det verkar ju som att han vill behöver hjälp i alla fall. Jag hoppas verkligen det, för jag vill som sagt Inte börja jobba här riktigt än.. :p och det är bra pengar. Så får vi hälsa på alla på Nidarvoll med! saknar dom små liven juh! =)

Här ordnat upp med alla bilderna nu i alla fall, men bara från min kamera måste lägga in alla från den andra med.. just nu orkar jag inte och ska göra om sen och lägga ut skiten pa Facebook ;) Men icke i dag.

Nu ska jag röra mig upp mot brynäs och dona lite, sen kanske träffa Vickan hoppas! och fika lite på stan och mysa lite =)
Sen kommer Elin hit igen i eftermidda och sover nog här i natt igen. Skönt de, jag är ingen ensamvarg direkt.. haha





   



haha, jag och Elin, när vi gör oss iordning på sista April.. ;)

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances