Idag skall jag vara med Sabina =)

Yeye,
elin låg och dreglade hela natten.. ;) men jag sov så det störde inte mig bara henne!
Nu har hon begett sig till skolan och jag väntar på hämtning av Sabina, ska åka hem till hennes nya lägenhet och kika lite sen vet jag inte vad som planeras =)
Jag hoppas bara Einar ringer och säger att jag får komma och jobba nu! Annars blir jag tokig snart nu kan jag inte vänta mera.

Senare i dag ska jag färga håret på Elin. ;)
Borde göra det själv med, men jag vill göra det hos Mait.. bara det att mina pengar har börjat sina nu, ordentligt!  :p Så det får nog vänta!






Haha yes..
jag fattar inte att jag kan vara så morgonpigg nu!
Helst sjuk, men kände i morse att jag skulle kunnat sova lite till, så det kommer nog sakta men säkert tillbaka, därför vill jag komma igång med jobb innan det Tack ! ;)

Puss och kram nu ska jag röra mig med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances