Hoho =)


Vi började dagen i går med att gå ut imorgon solen och knäppa kort ;)

 



Sen fortsatte elin mot skolan,
och jag till sandviken







Ingen av dem ville vara med på kort,
men jag tvingade dem, och tog ändå.. ;)
förlåt, men ni är så fina och jag vill ha massa kort på er!!
ni får ta massavis på mig om jag någon gång blir med barn, det LOVAR jag! =)

 Dessis fina Myran ;)

Jag åt kankse världens godaste pizza på Jensas!
Kan vara för att det var hundra år sen jag käka pizza hemma med,
men det tror jag väl inte .

Efter sandviken åkte jag hem till mamma för att äta kalopps !

Sötnosarna, lillasyster hade sin kompis hemma =)



Sen åkte jag hem till min älskling :)
Eriks alltså, han kom hem igår kväll. ;D

Nu ska vi åka i väg och handla, behöver maaat!!
Så Puss på er så länge.. <3


Det är helt ofattbart allt detta. Alla ska ha barn.
När jag umgicks med Krillan och Dessi igår, insåg med det lite mer.
Dessi ska ha SNART, helt underbart. en liten bäbis..
Det kommer en massa bäbisar snart under årets lopp. Ojojoj
Mina älsklingar, jag önskar er alla lycka till! <3  <3

Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

ååh tack gumman! :D du är så himla gullig! men usch vilka tjockis bilder du har lagt ut då;) jaaa du måste komma och kramas med bäbisen sen när den kommit :D pussis!

2009-05-10 ♥ 10:54:59
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances