hemma från jobb=)

Jag har haft en rikitg bra dag, tro det eller ej. haha
För det första kunde jag sova hela natten och somnade tidigt,
klev upp och var fan pigg!
Pappa hämtade mig och sen var det bara jobba.
Typ samma som förr på avd. men jag jobbade med två rikigt härliga tjejer.
Ingen press eller stress och allt gick i vanlig ordning hur bra som helst!
Precis som det alltd gör när man Inte stressar!
Jag kan bli galen på folk som yrar omkring och vet varken ut eller in, fast dom egentligen inte alls behöver det!
Så det var ett stoort plus =)

Nu är jag lite slut som människa, men jag ska inte vila, för när erik kommer hem kan jag ju lova att han är totalt slutkörd. så jag orkar inte sitta uppe och yra själv inatt. haha

Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på en stund här.
Tror jag inte har någon att leka med heller, lite tråkigt.. :p

Jaja Puss Och Kram!









Och min älskade Desirée, gud va jag tänker på dig dagarna i ända!
Jag hoppas allt kommer gå bra för er, och jag saknar dig en massa även om du inte är alls långt borta!
Jag ska ta och komma ut så fort jag får tiden, på måndag hoppas jag,
och att inte lillen bestämt sig för att komma riktigt än då ;)
I love you my bejb! <3

Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Men underbara människa, Du är väl världens bästaste kompis du! Jag har införskaffat mig ny mobil så imorgon ringer jag till dig - nu när jag ÄNTLIGEN kan höra ordentligt i telefonen :) Saknar dig i massor ! <3 pusss

2009-05-22 ♥ 23:30:38
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances