Hejhej

Nu ska jag snart träffa Sabina och käka lunch på stan, mysmys
Senare i dag vet jag inte alls! Ska skriva till mamma och fråga om hon vill övningsköra med mig efter jobbet hennes tror jag.. jag behöver verkligen göra det !!
Nu ska jag ringa och tjata om lite jobb tror jag, får ju INGET!
Men vet inte om jag ska vänta tills imorgon, och prata med mamma om hon tagit bort några veckor så kan jag ringa och fråga om dom ;p hehe
Får se.. orkar inte vara för tjatig heller så dom tycker jag är dryg när jag ringer :p men det tror jag egentligen inte.

Jaja så ser det ut just nu! Puss <3



Kom hem nån gång!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances