God morgon!

Imorse vaknade jag kvart i tio, insåg att det var skit fint väder och kastade iväg mig hem till mamma.
men på bussen insåg jag att det mulnade till ordentligt och det fina vädret var borta..
men det är ju varmt ivart fall =)
Nu har jag precis ringt Pfv och frågade om dom hade jobb till mig, och ÄNTLIGEN hade dom det!!
Torsdag, och Lör-söndag får jag jobba. Lite pengar blir det i alla fall, underbart =)
Synd bara att Erik åker igen måndag morgon, men vad ska man göra då. Jag måste ju jobba med.

Nu ska jag mysa med min lillasyster äta lite korv med bröd och invänta Elin på friakanalen eftersom hon ska vara program ledare i dag! ;)




<3

någon dag i helgen, jag hoppas fredag,ska vi ut och hälsa på det här gullhjärtat med,
men hon är inte alls så här liten fortfarande!

 
<3

jag hoppas även på att få övningsköra i helgen.. :)


Lycka till i dag stumpan!!



Hej då! :)

Postat av: Nattis

Såå lika men ändå såå olika (far & dotter)

2009-05-21 ♥ 20:41:28
Blogg: http://lindanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances