God morgon!

Vaknade kvart i 8 ca, elin skulle upp till skolan så jag vaknade väl lite av henne, sen behövde jag upp på toa och jag verkligen HATAR det, när man egentligen inte alls orkar och bara vill sova men man måste upp, fyfan det är hemskt! :p
Nu så sitter jag och kikar runt lite, äter lite frukost och ska snart ta och klä på mig och göra mig klar för dagen. Sen ner på stan träffa Vickan först, sen kommer Sabina, sen kommer Malin så ska jag se om jag skulle kunna sy in hennes studentklänning men jag vet inte rikigt om jag vågar sätta händerna iden .. :p Sen kommer Carolina ner på stan med så jag vill hinna krama om henne med innan jag och Sabina beger oss till Bomhus och myser ikväll :) Det blir nog super bra de !

Puss och kram hörs senare <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances