En riktig mysdag

Hejhej!
Den här dan har bara rusat iväg, fast jag var uppe så tidigt!
Var först på stan med Vickan och hennes syster i två timmar och kikade runt :) Mysmys
Sen mötte jag upp Sabina och gick även med henne på stan i ca två timmar.. haha! Men tiden gick ändå fort!
Sen åkte vi iväg och köpte mat på city gross tror jag de heter, kyckling potatis sallad och baguett, MUMS!
+ lite gidis... ;) Åkte över till Ica Maxi och köpte iskuber :p de hade dom inte på city gross tydligen.
Sen hem till Sabina och käkade, var jätte hungrig så det var riktigt gott.
Kikade lite på tv först och myste bara, sen kollade vi på sex and the city filmen, den är ju så underbar!! Kan inte få nog av den ;p  Tiden har bara flygit iväg, jätte härligt! =)


Dom hade coca cola vanilj !! Har inte druckit dden på flera år, så jag blev överlycklig och lära köpa den för att se om den var lika god som jag kommer ihåg ;) Och den är ju god, men jag kan nog inte missbruka den som förr i mina dar ;p haha




Hon körde hem mig med, jätte härligt. thank you :)

Så min dag har vart jätte bra, nu ska jag kika klart på Australia som jag inte orkade se sista 40 minuterna på igår eftersom jag pratade med Krills i 40 min.. ;) hehe <3


Kom hem nu mitt snutthuve, jag saknar dig!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances