Eliin... <3

  Nu ska ni få se vad vi gjorde för ett par timmar sen, eller inte jag kanske... :)









Elin gurglar..

  !!! :)














Yes det var de.. Jag är såå stolt, haha Jag hade ALDRIG vågat!
Så nu är tungan uppsvälld 18 mm.. och kan nästan inte prata..' men hon blir ju snygg ;)

Jag har även vart med Vickan idag och myst =)
Skönt att bara vara lite och inte göra något speciellt.
Imorgon ska jag träffa Sabina! åka hem till hennes nya lägenhet och bli ännu mer svundsjuk på alla som har så jävla fina lägenheter! haha ;p

Puss och Kram nu blir det städning!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances