Det blir fikamys istället

nu har jag gjort mig klar, ätit mat och donat =)
Sandra kommer in på 8 eller halv nio bussen, så ska vi fika någonstans,
det ända som är tråkigt är att alla fik stänger så tidigt, eller? dom gjorde det förr i alla fall..
Sandra vet väl de där kanske ;)
Så Puss och Kram

 inte har jag ordnat upp thailands bilderna heller, tänker göra om och lägga in dom i olika mappar på face, men har inte orkat göra det än lat som jag är. Måste se till att de blir av har sjukt mycket bilder, 2000 ungefär tror jag, är helt besatt av kort, tycker det är skit roligt! ;D





Haha :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances