Avundsjuk

Stavas det så? ingen aning orkar inte kolla upp de ;p
Erik är ute och dricker öl i det underbaraste vädret just nu!
Jag har just kommit hem från jobbet, och ska ju som sagt upp igen imorgon mitti.. Lite pissigt att jag typ får jobb på helgen då han är hemma, och inget under veckorna när normalt folk jobbar.. men men, är ju som de är, jag måste ju ochså få in lite peengar..
nu ska jag äta något, kolla på entourage och sen sova =)
skönt att vaka utan baksmälla och göra nytta under dagen ;) höhö

Jag har egentligen en massa bilder jag vill lägga upp med, från hela dan och kvällen igår, tog massa kort men orkar inte just nu.. Puss och god natt för min del :)

haha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances