Thailand!!

Nu är det inte många timmar kvar... ! :D
gick och la mig rätt så tidigt i går för jag var svin trött. Men sen typ tre tiden inatt har jag sovit jätte dåligt. Lite resfeber säkert, måste fixa det sista och allt sånnt.
Erik har inget kvar att göra alls och sover säkert tills tolv.... tråkigt för mig.

Haft en härlig vecka hemma i alla fall, även om man vart hit och dit hela tiden =)
Träffade Desirée igår med, och herre gud va fin hon är med sin maga nu!
det är inte lång tid kvar för henne nu.. :) Härligt!

Så tänkte lägga ut lite bilder från veckan, lite blandat bara.















 















Så där ja!
Nu ska jag ge mig :)
Har en del att dona med nu, får se om jag skriver nå mera innan det låånga flygresan!
Puss och Kram <3

Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Ha det helt underbart nu min älskade!!!! DET ÄR DU VERKLIGEN VÄRD NU :D

2009-03-09 ♥ 14:32:58
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances