Sova lite

Nu har vi just kommit hem :)
vi blev körda fram till dörren av Aina, Tack! =)
Nu ska jag lägga mig och sova på soffan och gå upp om några timmar för att åka med tåget heem!
Krillan ska jag möta upp på stationen och så kör hon och Robert hem oss till mamma =)
Mys mys mys, länktar hem så fruktansvärt, men vill inte ha hela veckan förplanerad och det står redan en del på schemat.
Men det är bara ringa mig och se vad jag har för mig så kommer jag hinna träffa er alla ändå! Mina sötnötar <3
Puss och God natt hjärtegryn! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances