Phi Phi :)

Yes,
just nu ar jag valigt trott pga av att jag atit hur mycket mat som helst!
Fick nog den storsta portionen i hela mitt liv! :p

ja som sagt sa ar vi pa phi phi nu,
det ar grymt mycket svenskar, for mycket for min smak!
Men det har anda vart javligt roligt hittills :)
Vi bor alla sex i ett rum, for hela javla on verkar vara fullbokad... Tva stora dubbelsangar och tva madrasser pa golvet.
men det ar mysigt ;)


Vi akte natt bat hit, och det var helt underbart, madrass och kudde ;)
sov som en prinsessa ! (:


Vi var ut pa Rollin stond i forrgar, dom hade ett live band som var ratt sa ducktiga och spelade bara massa bra musik!



Melinda alskade dom :) haha
Och hon insag senare pa kvallen nar hon stotte pa dom ute att dom kunde svenska!



Idag har vi vart pa tur i djungeln...
haha skulle till en stand pa andra sidan dar vi bor, rakt upp sen rakt ner..
Jag har aldrig i mitt liv svettats sa mycket! helt otroligt, men mitt uppe pa toppen var det jatte fin utsikt :)



ye ye , och nu har vi kakat sa mycket att vi inte ens orkar le ordentligt...

Trakigt bara att melinda och jenny beger sig harifran om ca tre dagar.
Men vi har haft det javla roligt i alla fall! :D

jaja nu sa maste jag sluta, men puss pa er allihopa! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances