Phi Phi still.. :)

Idag sa har Jenny och Melinda begett sig till Bankok innan hemfarden till Sverige, sorgligt. Men vi har haft roligt! :)
Imorgon sa ska nog jag och Erik ta oss harifran med, som det ser ut vi har ju inte sa brattom men samtidigt sa vill vi inte stanna om vi inte hittar pa na vettigt att gora har nere, och se nan till av oarna har vi nog uteslutit helt, de orkar vi inte.
Ska bli skont att komma uppat och leva annu billigare an vad vi gor nu! kanns bra de ;p

Igar var vi ut och snorklade.! och gud va roligt det var!! Jag var inte saker pa om jag skulle vaga simma med massa fiskar eller hajar, men jag tyckte det sag sa kul ut och till o med Melinda som sagt att ne, jag ska bara sola pa baten ja. Var i och hade svin kul. Sag hur mycket fiskar och saker som helst, sen sa lag och jenny och sebbe en timme i vattnet vi den andra on har vid Phi Phi och snorklade sjalv liksom, och det var inte lika roligt mer laskigt nar det var grunt man kom sa nara allt och det gick bra men sen kande jag att det blev for mycket stora saker under vattnet och simmade tillbaka till baten. haha Men det ar natt jag inte angrar att jag gjorde!
sa nar vi kom hem i gar fran turen, ( vi tittade aven pa solned gangen, jatte jatte fin, jenny och melinda har alla korten for min kamera dog alldeles i borjar av dagen.. . sa dom lagger val ut de pa face kan jag tanka mig, )
vi var hur trott som helst och skit hungriga allihopa, sa vi gick och skulle kaka hamburgare pa na stalle har och vi hade inte gjort det tidigare sa vi gick in pa det forsta basta, och fick nog den ackligaste hamburgaren som nagonsin gjorts! Enligt mig var den atbar men inte god, jag var sa himla hungrig sa jag tror det mesta hade gatt ner i mig.. ;p haha Men Erik daremot lamnade sin kvar, han fick inte i sig den. sa det var inte lika mysigt, annars sa har vi vart jatte nojd med maten overallt har, Pah Thai heter en resturant som ligger har pa on, dar for man de storsta och portionerna man kan tanka sig, kan dela tre pa dom nastan, ne men arligt, och sa ar det svin billigt, maten var inte overfortraffligt god, men som all thai mat smakar, och det ar riktigt gott!

jaja, nu sa ska jag ta och kopa mig nan ol och dricka lite boysen sa far vi se vad det blir, haha jag ska tydligen hjalpa till att ragga brudar at Johan i kvall ;) hihi det blir roligt !

Sa puss pa er sotnosar hoppas ni har det bra ! :)

jag har inga bilder just nu eftersom min kamera ar doood.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances