Koh Phangan :)

Sa dar,
igar tog vi baten fran Koh Thao till Koh Phangan,
tog oss kanske en timme?
Jag tycker personligen redan mer om denna o! :)
Den forra var mest bara chill, om man inte ville dyka eller snorkla sa fanns det typ inte mycket alls att gora.
I kvall ar det half moon party ;P haha
som vi ska pa, ska ta massa kort och lagga in sen, har inte sladden med mig nu.

Vi bor i tva halv risiga bungalos just nu, men dom ar helt OK! :)
Sen har vi pool... det ar helt underbart! :D
Igar var det super fint vader nar vi lag pa stranden och vantade pa att baten skulle ga 15.00
Sa i dag har jag flagnat panastan fast jag forsokte tacka ansiktet sa mycke jag kunde, jaja
skonare att gora de nu an senare :)
Just nu ar det lite halv daligt vader, duggar lite och sa, men det ar skont tycker jag, vi har legat vid poolen sens nio i morse ;p Jag blir sa trot pa at bara ligga stilla. :p

Erik traffade aven nagon fran Norrsundet vid poolen, mattias eliasson, hur stor ar chansen liksom ? :) Lite roligt tycker jag. Erik Sebbe och Johan ska trana lite thai boxning i dag som dom sagt, ska bli spannande att se pa ! ;)

Jag kan aven informnera dom som ar intresserade om att jag och jenny och Melinsa\\da ska vaxa benen idag (tror jag) Melinda ar inte riktigt jate sugen. hahah men hon vill verkligen :p
Jag vaxade mina underarmar nar vi var i Bankok och det ska jag tala om ar helt underbart!  Klart balnd de basta jag gjort, efter, inte under tiden.. :p

Ja annars ar det nog ratt lungt har borta,
hoppas ni mar bra och skoter om er bara sa ar allt fint :)

Puss och Kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances