Hemma mys med tacos =)

Hejsan!
Igår hade vi det riktigt trevligt, men det var inte så mycket folk ute som man kände igen
tycker det har blivit tråkigt på ett vis att gå ut..
men det kommer väl i omgångar, roligare på sommaren! :)
Ikväll så stannar vi inne, ska bli härligt.
Äta tacos och mysa med alla hemma, sen har jag och Erik köpt godis och chips som vi ska mysa upp oss med senare ikväll och titta på någon bra film på datan.
Jag har vart så slut i dag och kände verkligen att jag bara ville vara hemma.

Imorgon så ska vi åka in till lägenheten på förmiddan och leta fram sommarkläder som man kanske vill ha med sig till Thailand ^^ Bara två dagar kvar nu innan vi åker!! helt jävla otroligt fort har det gått :D
Sen ska vi äta mat på stan med mormor och morfar o Elin =)
 får vi se om det blir någon liten utgång med Sandra, skulle vara mysigt!

Desirée ring mig om du har tid i helgen! Jag skulle så jäkla gärna träffa dig innan jag åker igen! vill inte behöva vänta tills jag kommer hem nästa gång... <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances