Hej hej hej

Yes,
igar var vi pa Half moon party..
skiiit roligt!
det var bara vi brudar, grabbarna orkade inte ;p
Ska lagga upp bilderna poa face, de var verkligen hur kul som helst. synd bara att dom stangde typ halv tre..
Men men :)



haha sa javla slitna ;)

Det tar for lang tid att ladda upp har, sa den dar bilden ar den enda jag bjuder pa ;p
Idag har jag vart ut med Erik och Sebbe o akt moppe,
sag hur mycket fint som helst! elefanter apor och utsikt till varldshistorien! :)
Jag var en aaning radd i borjan bara for det ar sa jakla mycket uppat och nerat har, och erik var inte sa bekvam pa moppen till en borjan, eftersom han startade med att vajja undan for en katt som sprang ut mitt framfor honom och korde ratt in i tre andra moppar dar dom hyrde ut och och pajjade ena lampan.. det blir en slant for honom men tack och lov att han klarade sig! fick bara ett skrapsar pa brostet, tack gode gud! :)

sa det blev en hel dags tripp for oss de,
nu har vi just kakat mat och en del av oss ska val pa poolparty men jag ska leta upp erik och se pa film nanstans har i standen, mysigare sa ;)

Imorgon funderar vi pa att checka ut och aka till andra sidan on foratt se efter na annat harligt stalle :)
Maste planera lite sa vi kommer i vag till Phuket och phi phi o dom andra oarna :)

Sa puss pa er, horde att det borjar bli varvader hemma, harligt! :)
<3

(ursakta om det at helt fel lite har och dar i skrivandet, men tangentbordet ar stort och jag har inte all tid pa mig.. ;p ) PUSS

Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

GUUD VAD KUL ATT LÄSA OM ALLT NI GÖR VÄNNEN! fuskigt! skulle också vilja vart med ju ;) Fortsätt uppdatera som du gör , eftersom det är jätte kul att se vad ni gör om dagarna. Längtar efter dig! Ses så fort du kommer hem hjärtat - älskar dig! Pussis <3<3<3

2009-03-21 ♥ 11:12:59
Blogg: http://desireej.blogg.se/
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

gud va kul ni har det :) nu är det inte många dagar kvar tills jag åker ner! hihi..



ha de gött. kram kram

2009-03-22 ♥ 10:26:11
Blogg: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances