Hallå!

Nu är vi ute hos Eriks mamma och hälsar på.
Leker med Agnes lite och har det bra!
Jag och Erik har fått vår nya kamera nu! :D En nikon D60, det blir jätte fina bilder, ska lägga ut några sen :)
Imorgon så har vi en del planer :)
Vi ska sova här i natt satt imorgon runt halv ett blir vi hem skjussade till min mamma igen, ska hämta Alva på dagis och leka lite med henne, hon är så besviken efterom vi aldrig är där.. vi ksulle ju BO där den här veckan!! :p
Sen ska vi hem till farfar för han fyller år i dag, GRATTIS =)
Sen har Elin filmpremiär kl 7 eller halv 8 som vi ska kika på, efter det ska jag hem till Sabina och gå ut med henne Sandra och Vickan! :D
Det ska bli riktigt mysigt!!
Hoppas att det blir mycket folk ute imorogn skulle vara roligt :) ( JENNY SKA KOMMA HEM IMORGON FÖR FAN!!)
Sen så ska jag prata md Dessi och Carro ordentligt för dom två ska jag spendera min fredag med :)
Sen hoppas jag på utgång på kvällen ... :p haha
Jag vill även gå ut på lördag, det var ju så länge sen jag mådde bra och var hemma så här, sist blev jag ju sjuk och lärde vara nykter på min egen och krillans fest.. Eller lärde och lärde jag valde de själv för jag orkade ingen kroppen var helt slut. Inte så roligt nej.
Nu skickade jag fel sms ochså.. skulle skicka till krills men det kom iväg ett till mormor med.. haha! Jaja

Ikväll blir det tacos ätning =)
Var på Willys och handlade med Eriks mamma, och gud va sugen jag blev på ALLT. Jag bara länktar tills vi slyttar hem och får gå och storhandla själva! Tror det kommer bli dyrt första gngen vi handlar ordentligt eftr vi kommit hem för båda två vill ha precis allt.! men det blir bra det =) Skönt att få bo och vara här i sommar, i vår lilla lägenhet. Mysmys mys
Hoppas bara Vi kommer i väg till hornmansgården jag och Carolina, det skulle vara helt underbart. Ska bli skönt att trffa den snuttan på fredag med, de behövs :) som alltis annars ^^

Ne nu måste jag umgås lite, har donat och fört över pengar från norska till svenska kontot, väntar bara på att se vad man får i lön denna månad.. :/ Alltid lika osäker. hehe

Pusspuss på er stönosar :) Jag lägger upp lite bilder senare ikväll från i dag med vår underbara lilla kamera :)

Postat av: Anonym

Taru med den kameran imorgon oxå eller vågar du inte de ;)

2009-03-04 ♥ 17:37:44
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances