Halla agein! :p

Hej hej
Jag har just vaknat upp ur min middags vila hehe, vi var upp typ halv fem imorse for att mota jenny och melinda vid flyget med johan och sebbe, sa jag var lite trott!
Validigt roligt tt fa ha dom med i alla fall ! :)

Vi har bokat bus nu ner till en o, plus bat over, det ska ta oss ca 16 timmar att komma dit!
Men de ska bli sa jalva nica :)
Vill bara sola och bada just nu, inte stanna mer i Bankok jag har fatt mer an nog!!
Ikvall ska vi ut och kaka och dricka lite for att fira Jenny som flyllde 20 igar! :D
Det ska bli lungt jag lovar. :)

Igar nar vi var pa vag hem till hotellet btw s kom det en elefant mitt i gatan. skit haftigt!
haha, sa hans som gick med den ville att vi skule kopa mat och mata den men de orkade vi inte.

Jaja, nu sa ska jag se vad resten av folken haller pa med.

PussKram :)   <3

Postat av: Anonym

För 100 kr får man 387,45 Baht THB

2009-03-12 ♥ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances