Framme!

Det tog sin tid, och dagen i dag och i gar har flytit ihop lite och blivit valdigt lang! men det at harligt att vara har, har badat och solat!
Jag har lagt in lite bilder, lattare sa att visa vad vi har for oss ;)



Jag och Jenny :) Har kopt klanning och shorts men shortsen syns inte pa bilden, maste bara anmarka de! haha





Jag och Erik har smorjt in oss med 50 ( solskyddsfaktor ) i ansiktet och axlarna, 30 pa resten av krpooen, ca 7 ganger om idag, men nog fan har vi bada brant upp oss i alla fall! 
Det svinder over hela mig, inte roligt, sa imorgon blir den en solfri dag tyvarr, tycker jag.




Buss / tagresan gick bra!
om man hade mp3... 
Eftersom vi hade sa jakla konstigt folk pa bussen!
Dom satt och snackade svin hogt och hade verkligen ingen respet for oss som forsokte sova. ursh va irriterade vi blev allihop.

 



Vi har just vart ut och kakat mat :)
jatte gott, och nu har kiillarna bestamt sig for att dricka ol. Far se vad som hander, ar sjalv ganska sliten efter allt resande inatt.

Ni far hade sa bra sa skriver jag snart igen ;) haha PussKram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances