Film kvall :)

Hej hej=)
Vi har just kakat mat och tittat pa Bolt pa en resturant har.
Jatte mysigt faktisgt =)
Nu ar jag grymt seg, har legat hela dagen pa stranden och bara slappat.
Kopte mig en T-shirt sa jag kunde bada och sa anda utan att fa brannskador. haha :p

Imorgon ska vi aka till nasta o, tror det ar Koh Samui som ligger narmast men ar inte saker .. :)





I forrgar var vi pa ett skit harligt stalle pa stranden,
lag i rispuffar och tittade pa en kille som kastade eld om sig :p
Det var sa jakla mysigt! :)



Igar tog vi hand om oss sjalva ;)
Jag och Jenny hade fotbehandling,
sen hade Vi alla tre Jag jenny Melinda hel krops masage, med olja som jag tyckte luktade jatte gott! =)
Det var riktigt harligt, men pa masagen gjorde dom massa konstigheter; slangde rnt en hit och dit/ haha men det var skont anda !

pa kvallen var vi pa the Castle och festade. riktigt roligt var det! 
Typ fyra olika nivaer med massa baren massa folk och bra musik!
Vi kom val hem runt fyra i morse, och alla hade verkligen haft skit kul som de verkar =)
Man tar det ganska lungt har ska jag tala om med, man tanker sig for tva extra ganger om vad man dricker. och an sa lange har det bara vart svin kul ;D hehe
 


Idag har vi legat pa standen hela dagen och haft det skont bara,
At majs och annanas, jag brukar inte gilla det men fan va gott de var ! :)




Erik fick sallskap av en jatte sot hund i vattnet dar han satt,
dom tog en simtur ihop ;) haha

ne nu ska jag bege mig,
men ni far hade sa bra =)

Puss och Kram!

Postat av: Carolina

Hej min lilla pussgurka därborta i det underbara solskenet, haha! Ser att ni har det härligt =D Njut av varje sekund gumman!! Såg att ni gjorde fotbehandling, hihi, att du vågar efter min skräckhistoria;) Angående vårvädret härhemma kan jag tala om att det är nog världsoptimisterna som påstår detta=) Solen har tittat fram, ja, men mer är det inte, haha! Ni missar inget.... =P Ha det undebart.. Jag e möjligtvis på G inom snar framtid med Sandra.. Så håll utkik efter en beachbabe på stränderna;) Pussas

2009-03-20 ♥ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances