Bankook

Ojoj, jag har for det forsta fatt javligt ont i halsen inatt, eller borjade i gar kvall och nu ar det jatte pissigt.
Men, resan gick bra, kunde sova mycket sa det ar alltid skont! Men bussen hoppa och skutta som fan for stotdemparna inte funka eller vad det heter. sa jag dromde en gang att jag ringde mamma och pratade lite med henne och da insag jag att bussen var valdigt hogt uppe och jag var ju radd! haha men jag vaknade nastan pa en gang och insag att sa inte alls var fallet ;)
Sen sa fick vi se en ratt sa hemst grejj faktigst,
det hade skett en krock pa vagen nar jag och erik just vaknar for det var inte sa lang tid kvar tills vi skulle av bussen, en personbil hade kort rakt under en langtradare.. antagligen gjort en U svang mitt pa motorvagen for det var en liten oppning just dar, och sa har langtradaren bromsat och personbilen kort ratt under och hela taket blivit bort mosat..
det stod en tom ambulans vid sidan och man ar ju sa fordjavligt nyfiken, sa personerna lag kvar i bilen, helt totalt nerkorda i bilden sa jag antar att dom inte sa latt kunde fa upp dom.. det var ingen vacker syn vill jag medela och jag angrar min nyfikenhet, men sa e re..

nar vi kommit fram och satt oss pa ett matstalle, ( mycket skont att denna stad aldrig sover eftersom vi kom hit kl 6.15 imorse!) sa ar det sjukt mycket folk som fortfarande sitter och dricker buckets.. ;) och da nar vi satt oss efter att ha lamnat in vara vasckor och sa var kl i vart fall sju pa morgonen. hehe =)
sa ann sa lange har vi inte gjort natt speciellt, druckit te har jag gjort men det hjalpte inte och kopt lite halstabletter.
nu sa ska vi ga och shoppa lite tror jag, erik ska raka sig :)





Sa dar ja, far vi se hur erik ser ut utan skgg snart med  ;) hihi
Vad kan man gora at halsont? jag dor snart!!

Puss och kram hoppas ni har de bra =)

Postat av: Mamma Susanne

Hej mina barn!!! Låter som ni har det jättebra, varmt och skönt. Johanna, det låter som du fått halsfluss, har du feber?. Passa på att hitta ett en doktor och skaffa pencillin innan ni åker från Bankok. Här är det fortfarande vinter, burr blåser och är kallt. Snön smäölter långsamt.

2009-03-31 ♥ 10:18:37
Postat av: Anonym

men gumman du har ju visst fått en massa färg :D sötnosar .. Jo dte har gått jötte bra och jobba om dom slutar tala finska ;) Saknar dig jätte mycket . Pussss <3<3

2009-03-31 ♥ 15:47:21
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Ta honung, det hjälper mot halsont.

Hoppas du frisknar till fort.

Kram

2009-04-01 ♥ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances