Bankok!

Hej hej!
Resan gick bra, men den var loong!!
Jag sov nastan inget pa planer, kunde liksom inte.. jobbigt
men vi bytte i sweihgt hur nu det stavas haha hade 45 min pa oss till nasta flyg, men vi hann bra.
och fick aka ett riktigt nice flyg, egen filt och horlurar kudde och tv pa stolen framfor. herligt herligt :)
Nu sa har vi tagit in pa ett hotell karshan inn heter det, en gata full med allt man kan tanka sig. Lite val mycket folk bara..
Och nar vi klev av planet fick jag en chock av varmen!! det finns inte ord for den, men man vanjer sig sakert snart :)

Sa det ar nog typ det vi gjort hittills an sa lange.
Har ingen kamera sladd med mig nu men lagger in bilder sen nan dag :D

Puss och kram pa er, hade sa bra!

Postat av: Emma

jag är inte ett dugg avis ;)

2009-03-10 ♥ 19:11:05
Blogg: http://emmafilosoferar.blogg.se/
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Vad kul att höra att allt gått bra ! :) väntar spänt på nästa uppdatering , ha det underbart nu vännen ! Älskar dig <3

2009-03-10 ♥ 21:23:43
Blogg: http://desireej.blogg.se/
Postat av: * Desireej - blivande mamma. *

Vad kul att höra att allt gått bra ! :) väntar spänt på nästa uppdatering , ha det underbart nu vännen ! Älskar dig <3

2009-03-10 ♥ 21:23:52
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances