Alva min lilla sötnos !

Så där ja, nu har vi kommit hem till Sverige igen!
Underbart känns det,
en jävla resa hit bara- jag och erik sa det är ALDRIG MER TÅG
nästa gång så flyger vi PUNKT!
Dubbelbokat hit och dit, stopp på relsen så vi fick åka buss från torlien till Åre , blabla
Men nu är jag hemma i alla fall så nu spelar det ingen roll mera :)
Ska få äta stek och potatisgratäng nu! mums mums ^^

Imorgon så ska jag in till stan och ta sista sprutan kl elva, hämta nå utbetalnings grejjs hos pappa, hade tänkt ta med alva ner på stan men är inte lika säker på det längre.. Ska även till Jerri och anna på eftermiddan och hälsa på min lilla kusin! :D
Men hörs då, jag finns på mobilen :)

PUSSKRAM SÖTISAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances