Skit väder

tycker inte om regn, men det har ändå vart en mys dag =)

Elmer fyller 1 år vart på barnkalas, mys!
Mamma Fyller 40 år! GRATTIS :D

Har lagt in alla bilderna nu, så det kommer senare =)
Både jag och emeli är helt tokiga med kameran har jag märkt... så det finns en del bilder ska jag medela!
Nu ska jag och Erik gå och handla mat, han kom hem tidigare :D härligt tycker jag!
Så puss och kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances