Myys!

Igår var jag först hemma hos mamma och åt grillad mat, jätte gott!
Sen åkte vi hem till Johan och festade med alla godingar, och Melinda fyllde 20 år efter tolv! :D GRATTIS!
Massvis med kort som jag ska lägga upp snart har jag tänkt. =)
Riktigt roligt hade jag i vart fall! :)

   Melindas första kort som 20åring! haha Filmade och massa, jätte roligt ;)


Så, GRATTIS PÅ DIG :D

 

Postat av: meeeelinda

haha snyggt hörru ;) och tack ;P

2009-06-20 ♥ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances