Hejhej!

Idag har jag haft full rulle,
vaknade typ 8 imorse, sov hos Emelie =)
Åkte in till stan eftersom dom skulle till uppsala,
sen låg jag hemma och kollade på entourage ett par timmer innan morfar kom och hämtade mig :)
Åkte hem till dom en sväng och sen var vi ut och övningskörde :p det gick inte alls lika bra som förra gången... massa morotstopp, jag blev mycket frustrerad! men ändå gick det bra med. :)
Åkte och käkade mat, och donade lite.. Sen hem till mammsen, nu är jag här och är sviin trött!
Sitter och dividerar om jag ska åka till Strömsbro för Eriks mamma är och föreläser lite om hearbul life ( INGEN ANING OM HUR DET STAVAS ) sen en tjej som ska visa bikinis och sånt, låter rätt roligt tycker jag och har egentligen bestämt mig för att åka, men nu har jag ingen som kan följa med och jag orkar inte ta mig ut ensam.. hehe Jaja får väl se =)

har även lovat att baka här hemma, eftersom mamma fyller 40 imorgon ;)
Så imorrn har jag två kalas att gå på eftersom Elmer även fyller 1 år! :D

nu ska jag grubbla en stund till innan jag gör något alls, skulle bara vilja lägga mig och sova ett tag eftersom jag inte vet vad jag ska göra ikväll, det visar siig <3

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances