hej

nu ska jag möta sandra på stationen snart så jag hinner se na något innan hon sticker igenimorgon!
Erik är med grabbarna bus, och gör allt och inget kan jag tänka mig,
jag har vääldigt tråkigt, men nu får jag ju träffa sandra så då blev allt lite bättre ;) hehe
Så är det i vart fall. Pusshej!


förra sommarens mys :)
På onsdag kommer även Fia hem från stockholm,
så det blir utgång med dessa brudar på torsdag, + fler hoppas jag :)
Puss påer <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances