Hej igen!

nu har jag vart på körskolan,
det gick väl bra. men jag behöver mkt träning tycker jag..
Skulle gjort det här för flera år sen.

Nu så ska vi snart traska ner på stan och ta bussen till valbo, Erik ska till IKEA och jag till jobbet.. tråkigt.
Lite fler bilder tänte jag lägga ut först =)

haha


mys!


Elmer fick en spis av oss :)
han tycker så mkt om att laga mat! ;)



Det var fullt hus med massa bäbisar :D

;)
Tårt monster ;p

Nu ska jag bege miig! Puss och Kram <3

Postat av: Anonym

Vems barn är Elmer ?

2009-06-07 ♥ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances