:D :D

Hade en skit rolig kväll igår verkligen, tack så mycket för den! :)
Jag ramlade dock åt helvetet i leran X antal gånger utanför den där jäkla ladan ;p så idag har jag lite ont i knät.. men det går väl över ;) haha ;D
Idag ska jag enbart ligga hemma, och mysa med Erik, eftersom jag åker imorgon..
Jag har blivit expert på att ligga i soffan, vet inte om det är en egenskap jag ska vara stolt över eller inte, men det är jäkligt underbart ;p

Min älskade Emelie har åkt nu med, imorse kl 8 gick hennes flyg tror jag..
jätte tråkigt, jag vill ha henne hemma hela tiden!
Saknar dig redan hjärtat mitt känns som du bara vart hemma en liten stund.. Jag ska verkligen försöka komma till dig nästa gång. <3 Puss älskar dig!

ooh bejb.. <3


gulljävlar!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances