Andra dagen...

haha ;)
Yes, nu har allt plugg börjat jag man har fått en riktigt insikt i hur jävla mycket det är man ska memorera och kunna innan man är klar här. Teorin är bara den här veckan, 17-20 varje kväll tills onsdag, trodde vi skulle ha det nästa vecka med men icke. Så nu har jag vart ut och kört, gick bra :) Suttit med proven här på datorn med, inte lika bra gick det.. Så nu ska jag sätta mig i soffan och läsa o försöka förstå. men jag har väldigt svårt för att sitta och läsa in saker, det fasnar inte och jag vet inte vad jag läser efter ett tag. Men jag ska försöka.! Så hej så länge, skriver väl igen senare i dag =)

Älskar vädret i alla fall, det blir så fint och mysigt här =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances