14:14

Snart ska jag iväg på dubbel körlektion, Sandra är ute på sin nu och slirsr ;) haha
synd bara att det börjat regna och skit, men det går väl ändå=)
Pratade med min älskade Deirée nyss med, och hörde lilla Melody i bakrunden, sötisar!
Dom har det bra i vart fall och sköter om varandra låter det som :) hihi

Jag blev just lite extra glad med för Carolia skrev att det behövdes folk i Trondheim, lite fasta nattvakter i Agusti, men problemet är ju boende.. Jag önskar att dom på något mirakulöst sätt kunde ringa och säga att det där ordnar dom åt mig.. ;p haha För jag skulle verkligen behöva pengarna och sen skulle det vara riktigt kul att få åka dit och jobba lite iegn =) Innan vi beger oss dit på heltid menar jag, eftersom vi måste ha depositions pengar innan så tar det väl minst ett par månader, eller när noska skatten kommer i september ca.. Lite tråkigt att väta så länge bara..
Får fråga Marry och Harry om jag kan sova på deras soffa ;) höhö

Ne nu ska jag göra ett test till tror jag innan det blir körning =)
Pusspuss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances