Jobba

Jag är trött i kroppen av förkylningen
och har verkligen inte lust att jobba!
Men man måste ju..sitter och dricker te med nu för att bli lite bättre i halsen i vart fall :)
Det är ju bara tre veckor.
Sen så hoppas jag på att det blir Trondheim direkt efter det!
Och jag önskar att Carollina har ett boende som jag kan få låna soffan av ett tag
skulle vara så underbart att bo med henne ett tag och mysa :)

sandra min älskling.
Har gjort illa foten så pass att hon hoppar på kryckor-
och blir hemma denna vecka! Jag tänker på dig ska du veta <3



Postat av: Anonym

Gah johanna , du är verkligen en älskad vän ska du veta . Vi får försöka ses senare i veckan . Älskar dig <3

2009-07-20 ♥ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances