Jobb jobb

Gud jag har inte kollat datorn på flera dagar,
kom på det just nu :p
Men det är så underbart väder och jag har en massa att göra hela tiden!
Nu ska jag iväg och jobba, men slutar kl 13- niice!
Igår köpte vi tält och grejjer till hultan :D Jag elin och Melinda ska sova i ett fyramanna ;) lyxigt höhö ^^
Ska bli riktigt trevligt!

Får se om jag kanske skriver lite mer i eftermidda ska hem till mamma och mysa lite :)
PUSS*


Träffa sandra i Haga med och bada lite tror jag att jag hinner med , javisst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances