Trøtta jag

Det har gårr bra att jobba ikvæll, ingenfara.
Men herre gud va seg man kan vara!
Så hær trøg och enbart borta i skallen har inte jag vart på længe!
skønt att ajg inte var bakis bakis i vart fall, hellre så hær æn att jag mår piss dåligt och har ont i skallen, fast nu har jag fått de med.. haha blev lite mycket nu på slutet så de ær inte så konstigt :p
Erik ær och dricker øl med tom och några till jag inte kommer ihåg.
Dom skulle tydligen på någon bursdagsfest på Crash i kvæll, men Erik visste inte om han skulle bli med, har kanske inte riktigt råd. Jag hoppas ju sjælvfallet på att han kommer hem till mig ^^
Fast jag sover væl kanske ændå så nær han kommer så det spelar ingen roll! :p

Nær jag kommer hem ska jag packa lite, kolla så allt jag vill ha med mig hem ær rent. Och dona så jag slipper kænna mig stressad så fort jag ska sova! :p
Sen ska jag førsøka lægga in mina bilder på datan och ladda upp dom på Facebook :)

Puss puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances