Träning ;p

jag försöker i vart fall!
Har vart och tränat idag :)
Försöker att bli lite fit nu tills jag ska till Thailand ;D
haha jag försöker i vart fall ^^

Nu har min älskling lagat mat till mig, satt nu blir det mat och tv :) mys mys
Sen ska jag vila mig hela kvällen, i morse vaknade jag av dunder och brak ( som man alltid tycker när man är yrvaken ) Det var Erik som inte gått och lagt sig än, kl var tio i sex, ochmin stod på 06.25. så jag tänkte va fan , jag går väl upp då och ser vad karln har för sig.
han hade inte gjort så mycket, tagit vatten och skjutit bordet så han kunde ligga och se på film ute här.. :p haha
men jag tyckte det var mysigt att gå upp  så tidigt och kunna ligga och prata lite sen göra min klar för arbetet. :)

Jenny ringde idag, pch den 11 Mars åker dom till thailand :D yeey

Pusspuss ^^


Och du min snuttruska!
Jag önskar att jag kunde vara hemma enbart för att få vara med dig under hela din gravititet!
herre gud, men det blir mysigt att komma hem och se magen din och få känna bäbisen där i!
+ babypartyt som du ska ordna ;) My love ^^
Pusspuss hjärtat Älskar och saknar dig =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances